Ook bij Van Hessen volgen wij uiteraard het advies van de overheid strikt op en hebben wij een aantal noodzakelijke maatregelen getroffen.
Van Hessen zal er alles aan doen om continuïteit van onze dienstverlening te borgen.
Sinds maandag 16 maart hebben wij een minimum bezetting op kantoor, waarbij we zorgen dat de helpdesk van onze verschillende productgroepen wel steeds bemand is. Andere medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. Onze supportafdelingen blijven dus zeker bereikbaar via de gebruikelijke kanalen. Wij doen er alles aan om de gemaakte afspraken in de SLA's na te komen, zolang dit op een veilige en verantwoorde manier mogelijk is voor onze medewerkers.
De verplichte sluiting van de restaurants, de vrijwillige sluiting van vele hotels en de beperking tot reizen leidt ertoe dat projecten tot nader te bepalen data zijn uitgesteld. De geplande werkzaamheden op locatie bij onze opdrachtgevers kunnen doorgaan zolang deze in veilige omstandigheden kunnen. Om duidelijk redenen schrappen wij momenteel face-to-face trainingen; waar mogelijk kan een remote trainingssessie met videoconferencing worden opgezet.
Wij houden u zeker op de hoogte van eventuele aanpassingen. In de tussentijd wensen wij iedereen veel sterkte en een goede gezondheid.