Werken bij Van Hessen:
Helpdesk medewerker PMS
Voor de versterking van ons Supportteam in Ridderkerk zoeken wij een gedreven Helpdesk medewerker PMS (m/v) – fulltime.
Ons Supportteam biedt eerstelijnsondersteuning aan onze klanten in de horeca. In deze functie biedt je care & support aan hotels die o.a. ons toonaangevend Property Management Systeem OPERA gebruiken. De eerste prioriteit van het Supportteam is om elke klant te helpen nòg succesvoller te zijn in het gebruik van onze producten.
Ben jij die ervaren hotelier, die toe is aan een volgende stap? Gaat je interesse verder dan alleen support verlenen? Dan begrijp je dat jij een concrete bijdrage levert aan de totale dienstverlening die Van Hessen biedt.
Functieomschrijving
- Bieden van eerstelijnsondersteuning aan onze PMS klanten
- Communiceren en documenteren van vragen en oplossingen
- Behouden van het hoogste niveau van klanttevredenheid
- Rapporteren aan de Manager Support & Customer Service
Profiel
- Ervaring in hotellerie
- PMS ervaring – bij voorkeur OPERA
- Zelfverzekerd, stressbestendig en representatief
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
- Diploma minimaal Middelbare Hotelschool of vergelijkbaar
Wat bieden wij?
- Een afwisselende en boeiende functie in een uitdagende dynamische omgeving
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Laptop
- Mobiele telefoon
De smaak te pakken?
Herken je jezelf in het bovenstaande en is dit op je lijf geschreven? Dan horen wij graag van je!
Vul dan het onderstaande formulier in of mail je motivatie en c.v. naar Patricia Amesz, Office Manager: pamesz@vanhessen.nl