Wij helpen je graag
Ben je een bestaande klant? En heb je vragen of wens je support?
Ons team staat voor je klaar:
Helpdesk & support: +31 180 442 750
- Rooms management | sales & events:
pms.care@vanhessen.nl - Food & Beverage | POS | kassa’s:
pos.care@vanhessen.nl - Systems & IT services:
systems.care@vanhessen.nl - Technisch support (POS hardware):
td.care@vanhessen.nl
Openingstijden:
Support helpdesk PMS 24/7
Support helpdesk POS 15/7 | 08:00 – 23:00 uur
Kantoor maandag – vrijdag 08:00 – 17:30 uur
Indien jouw supportvraag niet telefonisch kan worden opgelost, kunnen wij met jouw toestemming een verbinding op afstand tot stand brengen. En zo de aanpassingen uitvoeren en storingen of problemen oplossen. Alles om problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Self-service Support Portal
Om je nog sneller en beter van dienst te kunnen zijn, kun je gebruik maken van onze Self-service Support Portal. Meld jouw vraag of storing 24/7 digitaal bij ons. Via een eigen login kun je de voortgang en status bekijken. Wij houden je per e-mail op de hoogte. Meer informatie over het gebruik van de Portal?
Neem contact met ons op via: portal.support@vanhessen.nl
Wij hebben aan één woord genoeg! Onze mensen zijn gepokt en gemazeld in de hospitality.
- Vertrouw op snelle en vakkundige hulp
- Wij denken graag met je mee
- Krijg vakkundig, praktisch en vooral nuttig advies