Sales & Event
Management
Organiseer en coördineer conferenties en evenementen
van A tot Z, met onze
Sales & Event modules
Guide. Deliver. Care.
Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw Sales & Event management. Bel ons op +31 180 442 800, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.nl
Maak indruk op je gasten met perfect georganiseerde bijeenkomsten en onvergetelijke evenementen
Banquet sales is een dynamische afdeling en geen dag is hetzelfde. Je moet een duizendpoot zijn met sterke verkoopskills wil hier werken. Maar je moet ook kunnen plannen, organiseren, communiceren en goed zijn met cijfers. Om te kunnen presteren heb je de beste IT-oplossing nodig om je te ondersteunen, en een partner als Van Hessen die zorgt dat alles soepel werkt.
Al onze Sales & Event modules zijn een uitbreiding op onze PMS-systemen en delen dezelfde database. Deze modules worden gebruikt door zowel full-service conferentiehotels als vergader- en evenementenlocaties.
Maak jouw IT-pakket compleet met een integratie tussen het PMS-systeem en onze POS oplossingen, welke je volledig kunt koppelen met onze voorraadbeheer modules.
Onze Sales & Events oplossingen:
OSEM - OPERA Cloud Sales & Event Management
OPERA Sales en Event Management is een module waarmee je zalen, vergaderingen en evenementen inzichtelijk kunt beheren vanuit één database. Dit maakt het gemakkelijk voor verschillende afdelingen om als één team samen te werken. Omdat dit een cloud-oplossing is, kan de applicatie meegenomen worden tijdens rondleidingen en afspraken zodat beschikbaarheid en informatie direct kan worden opgevraagd. Logisch dat je met OSEM efficiënt kan werken en al snel de omzet een boost geeft.
- Geavanceerd evenementenbeheer
- Aanpasbare templates
- Makkelijker verkopen met OSEM
Te koppelen met OPERA Cloud PMS
Sales & Catering Management
Vertrouw op OPERA Sales & Catering voor het runnen van een efficiënte, professionele banquet sales afdeling. Deze module is naadloos geïntegreerd met jouw Opera PMS-software.
Met OPERA Sales & Catering optimaliseer je de workflow, van het eerste gastencontact tot aftersales. Herinneringen en to do lijstjes zijn volledig geautomatiseerd. De planning, operationele aanpak, interne communicatie, het maximaliseren van de omzet en het stroomlijnen van sales. Deze module kan alles.
- Uitgebreide statistieken en prognoses
- Goed managen van de banquet afdeling
- Aanpasbare offertes, contracten en functie sheets
Te koppelen met OPERA PMS
Vergelijk: | OSEM - OPERA Cloud Sales & Event Management | OPERA Sales & Catering Management |
---|---|---|
Conference booking engine | ✓ | ✓ |
Dashboard | ✓ | ✓ |
Web gebasseerd | ✓ | |
Rapporten en prognoses | ✓ | ✓ |
Talen | Beschikbaar in 20 talen | Beschikbaar in de meest gangbare talen |
Aanpasbare offertes & bevestigingen | ✓ | ✓ |
Ben je er niet zeker van welke oplossing het beste bij je past?
Laten we het samen uitzoeken! Neem contact op en wij begeleiden je persoonlijk door de wirwar aan IT-oplossingen.