NL | EN |

Inventory Management - oplossingen voor voorraadbeheer

  • Efficiënt beheer van inventaris en materialen
  • Optimaliseer marges
  • Controle op inslag, F&B kosten en de uitgifte van goederen
  • Baseer het inkoopbeleid op exacte informatie

Guide. Deliver. Care.

Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw bedrijf. Bel ons op +31 180 442 800, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.nl

Altijd controle over je inventaris en cashflow

Onze Inventory Management modules zijn een goede aanvulling op je POS-systeem. Ze zijn volledig op maat gemaakt om te voldoen aan de vereisten van de hotel- en horecabranche. Deze uitgebreide modules maken voorraadbeheer overzichtelijk en registreren alle inkomende en uitgaande goederen. Je kunt gemakkelijk online bestellingen plaatsen en rechtstreeks naar de leveranciers sturen.

In de modules beheer je de goederenvoorraden en houd je overzicht over de verkoopkosten, beschikbare voorraad en krijg je bestel suggesties voor de benodigde voorraad. Dit zorgt voor overzicht op de dagelijkse uitgaven en grip op je food cost.

Onze oplossingen zijn geschikt voor elk type hotel of horecabedrijf, ongeacht de grootte of complexiteit.

Oracle Inventory Management Software

  • Direct inzicht in transacties, opbrengsten en kosten
  • Geïntegreerd met de Simphony POS rapportages
  • Gebaseerd op cloud
  • Web browser gebruikersinterface
  • Geen hardware investeringen
  • Voor individuele horecabedrijven en ketens

Oracle Materials Control Software

  • Dagelijks inzicht in transacties en kosten
  • Beheer F&B-artikelen, non-food items, materieel en andere producten
  • Ideale oplossing voor magazijnbeheer
  • Werkt op servers
  • Voor individuele hotels en horecabedrijven

Waarin blinken onze Inventory Management oplossingen uit?

Bestelmodule

  • Bestel jouw goederen rechtstreeks bij de leverancier
  • Zoek de scherpste inkoopprijzen in de markt door automatisch de biedingen van meerdere leveranciers op te vragen
  • Krijg een notificatie als hoeveelheden hoger of lager uitvallen dan gebruikelijk
  • Ontvang automatische bestel suggesties als voorraadniveaus veranderen

Ontvangstmodule

  • Ontvangen goederen automatisch geadministreerd in de voorraad
  • Functionaliteit om goederen te retourneren

Inventarisopname

  • Gedeeltelijke of volledige inventarisopname
  • Inventarisopname per outlet of horecabedrijf
  • Mobiel voorraden tellen
  • Duidelijke rapportage van afwijkingen

Menu, recept- & allergenen management

Door verkoopartikelen en recepten uit het POS-systeem te koppelen aan het Inventory Managementsysteem, wordt de voorraad automatisch bijgewerkt met elk verkocht artikel. Het is een makkelijke en effectieve manier om je resultaten te managen, kosten te beheersen, voorraadsaldo bij te houden en goederenstromen te controleren.

  • Krijg goed inzicht in de kosten, marges en verspilling
  • Verkochte items via jouw POS-systeem kunnen automatisch uit de voorraad worden gehaald
  • Informatie over voedingsstoffen en allergenen beschikbaar per artikel en recept

Verbeterde rapportage

  • Uitgebreide rapportagemodule
  • Vergelijk werkelijke kosten versus geraamde kosten
  • Analyseer verkooptrends
  • Track alle data en vind mogelijkheden om de kosten te verlagen
  • Exporteren naar Excel of PDF

Integratie

  • Geautomatiseerd bestellen via een B2B-interface
  • Zet pakbonnen van ontvangen goederen om in facturen en exporteer ze rechtstreeks naar je boekhoudsysteem
Vergelijk de voorraadoplossingenInventory Management softwareMaterials Control software
Cloud
On premise
Cloud rapportage
Beschikbaar in meerdere talen
Multi-property
Mobiele inventarisatie
E-learning
Boekhoudpakket integratie
Datawarehouse integratie
B2B bestellingen integratie
Beschikbaar voor Simphony POS

De inventory management oplossingen voor jouw voorraadbeheer zijn beschikbaar op:

Simphony: Oracle MICROS Simphony is onze premium cloud hospitality management oplossing. Het biedt de beste point-of-sale (POS) en back-office functionaliteiten voor jouw restaurant of F&B organisatie. Combineer Simphony met onze Van Hessen care & support en je geeft de concurrentie het nakijken.

Ontdek Simphony

Ben je er niet zeker van welke oplossing het beste bij je past?

Laten we het samen uitzoeken! Neem contact op en wij begeleiden je persoonlijk door de wirwar aan IT-oplossingen.

Hoe kunnen wij je helpen?
Laat een bericht achter en wij nemen snel contact op!

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Van Hessen levert software voor hotel en software voor horeca

‘Het was een mooi project en wij zijn erg blij met de uitkomst‘.

Maxime Busnel Grand Hotel Karel V
Van Hessen

Wolweverstraat 25
NL-2984 CE Ridderkerk
Tel: +31 180 442 800
info@vanhessen.nl

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2024 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |