Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management System
- Uitzonderlijke gastervaringen
- Mobiele mogelijkheden
- Modules kamers en zalen in één
- Uitgebreide rapportage
Top hotelprestaties binnen handbereik
Een efficiënte en soepel lopende hoteloperatie heeft groot effect op de gasttevredenheid, de teammotivatie en winstgevendheid.
Geen wonder dat hoteliers hoge eisen stellen als het gaat om hun property managementsysteem. Een perfect werkende en betrouwbare PMS is van vitaal belang voor elk hotel. Een PMS waarmee je de dagelijkse gang van zaken goed kan organiseren, wensen van de gast kan vervullen en de beschikbaarheid en prijzen makkelijk kan managen. Om steeds weer de hotelprestaties te kunnen verbeteren, terwijl je alle data veilig onderbrengt.
OPERA Cloud Property Management in combinatie met de Van Hessen care & support zorgt dat jouw IT werkt. Wij ondersteunen je van A tot Z, zodat jij probleemloos jouw hotel kan managen. Met de open architectuur van OPERA Cloud, toegankelijke data, ingebouwde integraties en open API is het makkelijk inspelen op de laatste innovaties. Terwijl jouw team de gasten in de watten legt.
Van Hessen is gecertificeerd Oracle Hospitality partner.
Wat onderscheidt OPERA Cloud PMS?
Gepersonaliseerde gastervaringen
Specifieke wensen van je gasten worden vastgelegd in uitgebreide gastprofielen, wat bijdraagt aan een verbeterde ‘customer lifetime value’. Maak deze informatie toegankelijk en werkbaar voor jouw team, zodat je makkelijk kunt inspelen op de wensen van de gast.
- Creëer een uitzonderlijke guest journey
- Win de gasten voor jouw bedrijf en creëer loyaliteit
- Eenvoudige en directe communicatie
Rapportages
Heb alle historische en actuele data binnen handbereik en neem jouw zakelijke beslissingen op basis van operationele rapportages, analyses en statistieken.
Ben je klaar voor de volgende generatie rapporten en analyses? Maak nu je eigen rapporten met de R&A tool.
- Diverse standaard rapporten beschikbaar
- Aangepaste rapporten maken in de R&A tool
- Rapport planning
- Krijg inzicht en gebruik grondige analyses
Aanpasbaar dashboard
Deze moderne intuïtieve interface is vriendelijk in gebruik en volledig aanpasbaar op alle niveaus. Zoals op gebruikersniveau, individueel hotel niveau of overkoepelend ketenniveau. Heb met dit interactieve dashboard toegang tot alle afdelingen. Alle gegevens zijn in Word te beheren.
- Interactief en slim dashboard
- Beschikbaar op alle browsers
- Beschikbaar op alle mobiele apparaten
Het automatisch importeren van groepsnamenlijsten
Effectiever werken en minder tijd kwijt zijn aan groepsboekingen. Want je hoeft nooit meer handmatig namenlijsten in het systeem te kloppen. OPERA Cloud detecteert en importeert automatisch de Excel kolommen in de groepsboeking. Ontbrekende kolommen kunnen eenvoudig handmatig worden verwijderd of gekoppeld. Gebruik je eigen sjabloon of importeer de ontvangen kamerlijst.
- Tijdbesparend
- Gebruiksvriendelijk
- Efficiënt en flexibel sjabloon
Integreer al jouw activiteiten met het OPERA Cloud Property Management System
Koppel OPERA Cloud PMS met andere disciplines in je hotel, zoals met MICROS Simphony Cloud POS voor de F&B-afdelingen en OSEM voor meeting & events. En til je organisatie op een hoger niveau door slimme integraties met al je favoriete partners via de OHIP-marktplaats.
Of kies voor Breeze POS. Een krachtige, betaalbare cloud (tablet) kassa-oplossing waarmee je de verkoop stimuleert, de service optimaliseert en een hoge omloopsnelheid kan bereiken.
Met deze geïntegreerde systemen neem je het team werk uit handen en zorg je voor een vlekkeloze samenwerking en strakke communicatie tussen alle afdelingen. Zo krijgt jouw team de handen vrij om de gastvrijheid naar een hoger niveau te tillen.
OSEM – OPERA Sales & Event Management
OPERA Sales en Event Management is een te ïntegreren oplossing waarmee je zalen, vergaderingen en evenementen inzichtelijk kunt beheren vanuit één database. Dit maakt het gemakkelijk voor verschillende afdelingen om als één team samen te werken. Doordat dit een cloud-oplossing is, kan de applicatie meegenomen worden tijdens rondleidingen en afspraken zodat beschikbaarheid en informatie direct kan worden opgevraagd. Logisch dus dat je met OSEM efficiënt kan werken en al snel de omzet een boost geeft.
- Eén database voor PMS & OSEM
- Geavanceerd evenementenbeheer
- Aanpasbare templates
- Makkelijker verkopen met OSEM
Powerful rate management
Geef jouw revenue en reserveringsteam altijd de beste en meest complete tools om mee te werken. Het betaalt zich terug. Want het is makkelijker om kansen te detecteren, je aan te passen aan de marktomstandigheden en de omzet te verhogen. Koppelt tevens moeiteloos met diverse channel managers.
- Uitgebreide en inzichtelijke prijsstrategie
- Maak diverse prijscategorieën aan, zoals dagprijzen, gecontracteerde prijzen, best available- en dynamische prijzen
- Integratie met channel managers, revenue management- en marketingsystemen
- Managen van de beschikbaarheid en kamertypes
- Packages maken
OHIP Marketplace
(Oracle Hospitality Integration Platform)
Integreer eenvoudig en probleemloos met de beste hotelapplicaties via OHIP. Dit integratieplatform is gratis te gebruiken en biedt een scala aan gecertificeerde partners waarmee volledig kan worden geïntegreerd.
- Open API marketplace
(Application Programming Interface) - Makkelijk integreren met gecertificeerde partners
- 100% veilig
Mobile dashboard - altijd jouw bedrijf bij de hand
Dit mobiele dashboard geeft alle nodige inzichten aan GM’s, front office managers, housekeeping en maintenance managers. Taken en status worden direct bijgewerkt en kunnen op afstand worden gemonitord
- Mobiel op elk apparaat en besturingssysteem
- Op elke browser beschikbaar
- Real-time informatie
- Papierloos werken
HOE KUNNEN WIJ JE HELPEN?
Wil je een presentatie of meer informatie over OPERA Cloud PMS?
Laat ons weten wat wij voor je kunnen betekenen. Neem telefonisch contact met ons op, stuur ons een e-mail of laat een bericht achter via het contactformulier.