Full-stack IT-oplossingen voor
Conference & events
- PMS, POS en Conference & events,
allemaal in één platform - De basis voor slimme en
winstgevende beslissingen bij banquets - De meest uitgebreide en
effectieve Banquet Sales Modules
voor volledig overzicht en flexibiliteit
Guide. Deliver. Care.
Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte IT oplossing voor jouw Conference & events afdeling. Bel ons op +31 180 442 800, of laat een bericht achter op sales@vanhessen.nl
Het managen van de zowat meest uitdagende afdeling binnen de hospitality, was nog nooit zo makkelijk
Als je op Banquets werkt, en vergaderingen en events coördineert, weet je hoe belangrijk goede communicatie, organisatie en planning is. Het is tijdrovend werk en elke kleine fout kan het verschil betekenen tussen een succesvol of rampzalig evenement. Het hele proces, van begin tot eind, moet soepel verlopen. Vanaf het eerste contact, de reservering, het in kaart brengen van alle wensen, communicatie naar betrokken afdelingen tot de aftersales. Het valt en staat met het kleinste detail.
Met de oplossingen van Van Hessen, is het professioneel en lucratief runnen van jouw conference & events afdeling binnen handbereik. Wij regelen dat jij de beste oplossing en service tot je beschikking hebt.
Volledig zicht op je salesactiviteiten, in één platform
- Gebruik de beste planning en organisatie tools
- Optimaliseer het gebruik van ruimten en middelen, en verhoog de omzet
- Overzicht en yielden vanaf één dashboard
- Inventariseer automatisch de apparatuur voorraad
- Update de boeking status en stem je verkoop hier op af
Je speelt Champions League met de Conference & Event software die Van Hessen biedt
Een gestroomlijnde uitvoering door het gehele proces te structureren
- Het stelt je in staat om de perfecte gastheer/-vrouw te zijn
- Alle informatie binnen handbereik
- Een goede voorbereiding is het halve werk. Plan operationele werkzaamheden tot in detail
- Reageer snel op onverwachte lastminute aanvragen
- Hou je food cost onder controle
- Rooster je team effectief in
- Heldere communicatie tussen afdelingen
Ga los en haal alles uit je systeem met deze extra mogelijkheden:
- Op maat gemaakte offertes en contracten, per marktsegment
- Je systeem op tablet mee tijdens afspraken, met de OPERA Cloud Sales & Events module
- Integreer met booking agents in het meetings & events segment
- Revenue management op banquet sales
Onze oplossingen:
OSEM – OPERA Sales & Event management
- voor OPERA Cloud PMS
Sales & Catering management
- voor OPERA PMS
Dit is VAN HESSEN
Heb je zaken op orde met onze full-stack oplossingen, zodat jij kan focussen op andere aspecten van je business.
• GUIDE. Wij adviseren en gidsen je naar de beste oplossing voor jouw bedrijf
• DELIVER. Wij zorgen dat het werkt en geven eersteklas service
• CARE. Wij zijn er voor je
Ben je er niet zeker van welke oplossing het beste bij je past?
Laten we het samen uitzoeken! Neem contact op en wij begeleiden je persoonlijk door de wirwar aan IT-oplossingen.