NL | EN |

Oracle MICROS Simphony ­­
Point of Sale System

  • Dé meest krachtige POS-oplossing voor
    compleet restaurant management
  • Premium alles-in-één
    Cloud POS-platform
  • Volledige controle over jouw
    F&B-organisatie

Simphony Point of Sale, de ruggengraat van jouw horecabedrijf

Het is belangrijk dat je team optimaal kan presteren en daar zijn de juiste middelen voor nodig. Door de ruime ervaring van MICROS in horeca kassasystemen, gecombineerd met Oracle’s database en cloud-omgeving, is Simphony dé premium cloud hospitality managementoplossing die er is. Het biedt de beste point of sale (POS) en back-office functionaliteit voor elke type horecabedrijf. Voeg daar de eersteklas Van Hessen care & support aan toe en je hebt goud in handen.

Het runnen van een professioneel restaurant en het creëren van de ultieme gastbeleving is nog nooit zo makkelijk geweest!

Bekijk onze hardware voor Simphony

 

Waar blinkt Simphony zoal in uit:

De superieure POS-oplossing

Simphony kan worden ingezet in verschillende vakgebieden en past bij alle soorten horecaconcepten. Van quick service tot fine dining, van familierestaurant tot restaurantketens. Het biedt de meest geavanceerde functionaliteiten, die innovatieve en kieskeurige klanten en franchisenemers nodig hebben.

  • Uitgebreide integratiemogelijkheden met o.a. Property Management Systems (PMS) en betalingsinterfaces
  • Te gebruiken door elk type horecabedrijf
  • Makkelijk plaatsen van bestellingen, zowel mobiel als via terminals
  • Directe keuken communicatie
  • Real-time rapportage en analyses
  • Opschalen naar meerdere outlets of bedrijven

Simphony in the cloud

Profiteer van de befaamde Oracle Cloud infrastructuur. Gegevens worden veilig opgeslagen en er vinden regelmatig prestatie controles en updates plaats.

  • Gedegen data security
  • Automatische updates
  • Altijd de laatste versie van Simphony
  • Gegevens in de cloud kunnen beschikbaar worden gemaakt voor derden

Verbeter en personaliseer

Je bent vrij om je Simphony POS te personaliseren, van jouw branding te voorzien en functionaliteiten toe te voegen die cruciaal zijn voor jouw horecabedrijf.

Voorzie jouw POS-systeem van je eigen huisstijl door bepaalde thema’s, kleuren en content te kiezen, zoals logo’s, afbeeldingen en tekst. Je kunt de gewenste taal instellen voor je team en gasten op diverse locaties.

Heb je meer functionaliteiten nodig of groeit jouw bedrijf? Breid Simphony POS uit met de beste integraties. Van betaaloplossingen, keuken- en voorraadbeheersystemen tot loyaliteitsprogramma’s. Of koppel Simphony POS aan andere systemen in je bedrijf zoals PMS-oplossingen voor hotels en Sales & Event-oplossing voor meeting & event locaties.

Over Property Management Systems (PMS)

Rapportages en analyses (R&A)

Met de ingebouwde R&A kun je real-time de omzetten en verkopen monitoren, waardoor je direct beslissingen kunt nemen op basis van de meest recente informatie.

Kies uit het grote aantal standaard rapporten, ontwikkel je eigen rapportages of gebruik de Business Intelligence API voor de integratie met andere systemen.

  • Talrijke vooraf gedefinieerde rapporten
  • Uitgebreide omzetrapportages op verkoopperiode of voor specifieke outlets of vestigingen
  • Rapporten automatisch verzonden per e-mail of te exporteren naar Excel, PDF of CSV
  • Aangepaste rapportages
  • Audit & analyse, informatie tot in het kleinste detail
  • InMotion smartphone app

Simphony, altijd tot je dienst

Simphony blijft altijd werken, zelfs als het internet even niet werkt.

  • Verlies geen gegevens
  • Houd het werktempo vast
  • Blijft tafelrekeningen splitten
  • Keukencommunicatie blijft werken
  • Lokale rapportage blijft beschikbaar
  • Automatische update naar de cloud zodra de internetverbinding is hersteld

Online ordering & delivery by MICROS Simphony POS

Regel het online bestellen en bezorgen met Simphony. Update jouw menu direct in het POS-systeem en synchroniseer met je webshop, QR-menu of kiosk.

Integreer met menu databases van externe partijen door middel van API.

  • Geautomatiseerde menusynchronisatie
  • QR bestellen in je restaurant of vanuit de hotelkamer
  • Jouw eigen webshop en bestelpagina
  • Integratie met meerdere bezorgdiensten zoals UberEat, TakeAway.com en Deliveroo
  • Perfecte oplossingen voor cloud kitchens

Gift & Loyalty

Loyale en terugkerende gasten zijn van groot belang voor ieder horecabedrijf. Dus waarom zou je jouw omzet niet verhogen met het Oracle MICROS Gift & Loyalty programma? Dit programma kan worden beheerd vanuit één eenvoudig te gebruiken centraal platform binnen het MICROS Simphony POS.

  • Het Gift & Loyalty programma dat ervoor zorgt dat gasten blijven terugkomen
  • Verhoog de omzet
  • Bouw aan de loyaliteit van je gasten met flexibele promoties
  • Verkopen van cadeaubonnen
  • Naadloos geïntegreerd in Micros Simphony POS

Enterprise Management Console: het hart van je horecabedrijf

Manage Simphony vanuit één applicatie en heb altijd toegang.

  • Gebruik configuratiewizards om menu-items, medewerkers, kortingen etc. toe te voegen
  • Definieer specifieke data gebieden bij multi-property organisaties
  • Ultieme flexibiliteit en meertalig
  • Flexibele prijssetting per kanaal, concept, regio, land, franchisenemer etc.
  • Alle aanpassingen en integraties worden centraal beheerd
  • Controleer de operationele status van diverse werkstations
  • Slimme helpfunctie

Hardware voor
Simphony POS

Kitchen Display
Systems

Integraties &
connectiviteit

HOE KUNNEN WIJ JE HELPEN?

Wil je een demo of meer informatie over Simphony POS?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Neem direct telefonisch contact met ons op, of laat een bericht achter via het contactformulier. We nemen snel contact met je op.

Meer informatie? Neem op elk moment contact met ons op!

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Van Hessen levert software voor hotel en software voor horeca

"Ze zijn zeer stabiel en vakkundig, hebben 24/7 service en goede producten die up to date zijn."

Tjitte de Wolff Hotel Tjaarda Oranjewoud
Van Hessen

Wolweverstraat 25
NL-2984 CE Ridderkerk
Tel: +31 180 442 800
info@vanhessen.nl

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2022 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |