NL | EN |

Partners & integraties

Van Hessen biedt de allerbeste IT-oplossingen en werkt samen met de meest betrouwbare en innovatieve software en IT-leveranciers in de Hospitality industrie.

Dit biedt jou alle kansen om jouw organisatie te professionaliseren en te laten bloeien.

Maak kennis met enkele van onze partners:

Pej

Pej maakt naadloze transacties in complexe foodservice omgevingen mogelijk. Met de software van Pej kan de bedrijfscatering, horeca en retail praktisch en snel hun IT digitaliseren, om zo aan de verwachtingen van de moderne gast te voldoen. Pej helpt klanten met de makkelijke verwerking van transacties, optimaliseren van de gastbeleving en het creëren van nieuwe omzetstromen. Pej is gevestigd in Zweden en bedient klanten in 10 Europese landen.

 

 

  • Selfservice- en besteloplossingen
  • Persoonlijke wallets om transacties en voordelen van werknemers en gasten te beheren
  • Optimale gastbeleving en minder administratieve werkdruk
  • Het stroomlijnen, centraliseren en personaliseren van voordelen, betalingen en rapportages
  • Volledig geïntegreerd met MICROS Simphony POS

Jamezz 

Jamezz levert complete en gemakkelijke bestel applicaties. Laat jouw gasten zelf online bestellen via mobiele telefoon, website, tablet of kiosk. Met de oplossingen van onze preferred partner Jamezz hoeven gasten nooit meer op zoek naar een ober in een druk restaurant of te wachten in de rij. Bestellen voor take away & delivery is gemakkelijk via je eigen webshop.

 

Jamezz online bestellen via een eenvoudig en handig webplatform.
  • QR bestel app
  • Afhaal & bezorg webshop
  • Tablet bestel app
  • Self-ordering kiosk
  • Volledig geïntegreerd met Simphony POS

Jamezz Van Hessen

Smarthotel

Heb volledige controle over je online distributie. Real-time synchronisatie van hotelboekingen, betalingen en gastinformatie van de boekingskanalen naar jouw PMS.

 

  • Smarthotel Channel Manager & Booking Engine
  • Gecentraliseerde boekingen op meerdere platformen
  • Omzetmaximalisatie en efficiënter werken
  • Volledige automatisering van betalingen met Smart Connect
  • Automatische betaling van je on- en offline boekingen met één klik

Glory cash infinity
Veilige cash handling technologie voor POS-systemen

Telfouten, per ongeluk accepteren van vals geld en derving kunnen op de winst drukken. Het automatiseren van de geldverwerking in jouw horecabedrijf minimaliseert deze risico’s. Het vermindert de werkdruk, waardoor jouw team meer tijd heeft om zich te richten op de gastbeleving.

  • Automatische detectie van vals geld
  • Geen telfouten
  • Wisselgeld wordt automatisch berekend en teruggegeven
  • Eenvoudig beheer van contant geld
  • Snelle hygiënische verwerking van contant geld
  • Geen handling van contant geld door medewerkers

Qiox self-service kiosk

De transitie naar self-service versnelt

Verbeter de servicesnelheid terwijl je de gasten gastvrij bediend. De QIOX self-servicekiosken geven je de volledige flexibiliteit en kunnen in elke horeca omgeving worden ingezet. Versnel het bestelproces, verhoog bestedingen en verkort wachttijden.

De QIOX Buddy is beschikbaar als balie- of muurbevestigingskiosk en de QIOX Mate als vrijstaande kiosk of muurbevestiging.

AdriaScan

De check-in is vaak de eerste ervaring van de gast in een hotel. En het is de eerste indruk die telt!

Met de ID/paspoort scanoplossing van AdriaScan zorg je voor een snelle, veilige en gepersonaliseerd check-in, en hebben medewerkers meer tijd voor de gast. De gastengegevens worden nauwkeurig automatisch verwerkt in de PMS, volledig volgens AVG-wetgeving.

SNEL – MAKKELIJK – EFFECTIEF

  • Een kortere check-in tijd door het gebruik van snelle scanners
  • Correcte gegevens in de gastenprofielen
  • Verbeter de algehele gastbelevenis

 

AdriaScan IDDEX software is ontwikkeld met een volledige focus voor databeveiliging en integreert naadloos met OPERA5 en OPERA Cloud.

Open API & OHIP Marktplaats voor OPERA Cloud


Door jouw favoriete externe diensten eenvoudig te integreren via een open API, zal de dagelijkse operatie in jouw hotel of restaurant soepel en efficiënt verlopen.

Gebruik je onze PMS OPERA Cloud, dan krijg je volledige toegang tot de OHIP Marktplaats. Dit Oracle Hospitality Integration Platform is een marktplaats speciaal ontwikkeld voor het optimaliseren van jouw bedrijf. Elke externe oplossing kan worden gekoppeld via deze open API. 

 

Onze gecertificeerde geïntegreerde partners:

Er zijn meer dan 4000 gecertificeerde integratiepartners waarmee onze oplossingen integreren. Hier vind je een selectie:

PMS Integrations

PMS, Sales & Event Management
Payments
Passport/ID scanning, eRegistration, eFolio
Mobile check-in, guest communication
Accounting, ERP
Telephony
Mobile check-in, kiosk check-in
Access Control
Revenue Management
Spa Management
Mobile check-in, Guest App
Mobile check-in, eRegistration
Channel Manager, Online Booking Agent, CRM
Channel Manager, Online Booking Agent
Virtual Event Platform
Channel Manager, Online Booking Agent, CRS
Access Control
Revenue Management
Mobile check-in, Guest App
Event Management
Accounting
Housekeeping & Maintenance
System Integrations & Middleware
Access Control
Mobile check-in, Guest App
Revenue Management
Data Visualisation & Analytics
Market Intelligence
CRM, Mobile check-in, Guest App
Telephony
Online Booking Agent for M&E, Channel Manager, e-proposals
Event Revenue Management
Kiosk check-in
Telephony & TV Entertainment, Guest App, Digital Signage
Upselling
Access Control
Upselling
TV Entertainment
Payments
e-proposals
Mobile check-in, Online Booking Engine
Table Reservations
Channel Manager, Online Booking Agent
Revenue Management
Guest Data, Upselling, Marketing Automation
Housekeeping & Maintenance
Channel Manager, Online Booking Agent
Accounting
Access Control
Housekeeping & Maintenance
Passport/ID scanning, eRegistration, eFolio
Telephony
Channel Manager, Online Booking Agent
Channel Manager, Booking Agent, Payments
Spa Management
Spa Management
System Integrations & Middleware
Marketing & Reputation Management
Accounting
Digital Sales Communication, e-proposal
Payments
Accounting
Telephony

POS Integrations

POS Soft- & Hardware, Self-ordering, Inventory
Kiosk Ordering
Payments
Advantech
Accounting, ERP
Kitchen Management
Inventory & Cost Control
POS Software, Self-ordering, Inventory
Payments
Delivery Channel Connector
Accounting
POS Hardware
Self-ordering, Loyalty
Gift Cards
Cash Recycler
Inventory & Cost Control
Gift Cards
eCommerce & Self-ordering
Loyalty
Resource Planning
Contract Catering & Canteen Management 
Loyalty
Payments
Kiosk Hardware
POS Software
POS Hardware
Accounting

Heb je meer informatie nodig?

Conditions*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Werk je met een specifieke oplossing of heb je plannen om dit te gaan doen?

Vraag onze sales afdeling naar de mogelijkheid om te integreren met een van onze oplossingen en ontvang meer details.
Van Hessen levert software voor hotel en software voor horeca

'Ze zijn zeer stabiel en vakkundig, hebben 24/7 service en goede producten die up to date zijn.'

Tjitte de Wolff Hotel Tjaarda Oranjewoud
Van Hessen

Wolweverstraat 25
NL-2984 CE Ridderkerk
Tel: +31 180 442 800
info@vanhessen.nl

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2025 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |