NL | EN |

Eetcafee 't Anker
- Tessenderlo, België

  • Oracle MICROS Simphony POS

Het is thuiskomen bij Eetcafee ’t Anker!

Wouter Wilms en Bieke Nobels zijn sinds begin 2023 de trotse eigenaren van Eetcafee ’t Anker. Het oudste café van Tessenderlo is centraal gelegen op het marktplein en staat bekend om de warme, huislijke sfeer. Na de overname hebben Wouter en Bieke het interieur smaakvol gerestyled en opgefrist, en heeft de gevel een mooie opknapbeurt gekregen.

Bij ’t Anker is het gemoedelijk en worden gasten met hun voornaam aangesproken. Hier kent gezelligheid geen tijd en kun je genieten van een mooi glas bier of wijn, een potje schaken of kaarten, of een keuze maken uit de diverse smaakvolle gerechten uit eigen keuken. ’t Anker voelt als een tweede thuis en Wouter en Bieke mogen zich dan ook verheugen op veel vaste gasten.

Bij Eetcafee 't Anker sprak de keuze voor Simphony voor zich

Met de overname van Eetcafee ‘t Anker ging een lang gekoesterde wens in vervulling en zijn zij dit mooie avontuur aangegaan. ‘Toen wij voor de keuze stonden om een nieuw kassasysteem aan te schaffen, was het evident dat wij voor Oracle MICROS Simphony POS zouden kiezen’, vertelt Wouter.

Voordat Eetcafe’t Anker op Wouters pad kwam was hij werkzaam bij Van Hessen als Customer Service Engineer POS.

‘Hierdoor ken ik het systeem door en door. Operationeel kunnen wij volledig op Simphony bouwen want het is een zeer stabiel kassasysteem dat makkelijk is in gebruik. Daarnaast zijn de uitgebreide rapportagemogelijkheden voor ons heel belangrijk, omdat wij daar alle beslissingen op funderen. Ik heb een gedetailleerd real-time overzicht en niet enkel een kort omzet rapportje aan het einde van de dag. Als er keuzes gemaakt moeten worden wil ik daar een gedegen analyse tegenover zetten die gebaseerd is op de meest recente informatie. Het is belangrijk om te kunnen sturen op omzetontwikkelingen per dagdeel of tijdsvlak. Daarbij wil je de verhouding tussen de verkochte dranken, gerechten en bijverkoop inzichtelijk hebben.’

Een ander belangrijk punt is dat Simphony met eindeloos veel andere systemen kan koppelen. Hier maken wij momenteel nog niet veel gebruik van, maar het wordt steeds belangrijker om externe innovatieve software te kunnen integreren. Uit ervaring weet ik dat techniek snel kan veranderen en met Simphony zijn wij voorbereid op toekomstige ontwikkelingen.’

‘Ik weet exact wat ik aan Van Hessen heb’

Service zit bij Van Hessen in hun DNA

‘Met Van Hessen weet ik exact wat voor vlees ik in de kuip heb’, lacht Wouter. ‘Maar zonder gekheid. Bij Van Hessen kun je een persoonlijke aanpak verwachten en ze denken met je mee. Ze komen altijd met een oplossing voor jouw specifieke situatie. Het gaat ze om de beste balans tussen jouw wensen en behoeften, en wat een premium POS als Simphony kan bieden. Het is maatwerk en ze zijn in staat om een systeem voor jou te laten werken.

Stel dat er iets misloopt, dan zit je bij Van Hessen goed. Je kunt vertrouwen op hun support en dat is heel waardevol. Dat je niet bij elke IT-leverancier dezelfde service krijgt hoor ik wel eens van collega horecaondernemers. Doordat ik een tijd bij Van Hessen achter de schermen heb mogen kijken, weet ik dat ze echt moeite doen voor hun klanten en net dat stapje extra zetten. Dat zit in hun DNA en dat is voor mij als horecaondernemer een geruststellende gedachte.

Er komt heel wat op je af als je een horecabedrijf start en daar horen ook uitdagingen bij die je niet altijd in de hand hebt. In de beginfase kregen wij te kampen met een tekort aan medewerkers. Dat duurde gelukkig niet al te lang en tegenwoordig zitten wij in veel rustiger vaarwater. Maar de stabiliteit en flexibiliteit die je ervaart met een kassasysteem als Simphony, gecombineerd met het vangnet van Van Hessen, heeft in de opstartfase zeker in ons voordeel gewerkt.

Fotografie: Kris Rogiers

 

Laat van je horen!

Conditions(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Nieuwsgierig wat Van Hessen voor je kan betekenen?

 

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Neem contact met ons op of laat een bericht achter via het contactformulier. Je hoort snel van ons.

Van Hessen levert software voor hotel en software voor horeca

'Het is heel handig dat het clusterteam en de hotelteams tegelijkertijd in de applicatie kunnen werken.'

Thijs van den Nouland International Hotel Capital Partners
Van Hessen

Wolweverstraat 25
NL-2984 CE Ridderkerk
Tel: +31 180 442 800
info@vanhessen.nl

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2024 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |