De helpdesk is op werkdagen van 9.00-17.00 uur geopend. Een wisselend team van medewerkers is elke dag beschikbaar om u telefonisch te woord te staan. Indien de vraag niet telefonisch af te handelen is, maken wij gebruik van internet- of modemverbindingen om uw systeem te benaderen. Aanpassingen of storingen kunnen zo op afstand voor u verholpen worden. In de avond-, en weekenduren staan enkele werknemers bij toerbeurt voor u klaar om storingen die het werken belemmeren, zo snel als mogelijk voor u op te lossen.
Om u nog sneller en beter van dienst te kunnen zijn, kunt u ook gebruik maken van onze Selfservice Support Portal. U kunt op elk gewenst moment uw vraag of storing digitaal aan ons melden, dus ook na sluitingstijd van de helpdesk! Via uw eigen login account kunt u nagaan wanneer uw vraag in behandeling is genomen en wat de status is. Via emailberichten wordt u op de hoogte gehouden van onze vorderingen, u mist dus niets meer. Op onze website support.vanhessen.nl vindt u ook veelgestelde vragen terug, wellicht staat het antwoord op uw vraag daar al voor u klaar!
Klanten die reeds een login op de Portal in hun bezit hebben kunnen zich rechts inloggen via Support Portal login. Klanten van Van Hessen die nog geen Portal account hebben, kunnen zich rechts registreren via Aanmelden Support Portal.
Front Office | fo.support@vanhessen.nl |
Sales & Catering | sc.support@vanhessen.nl |
Food & Beverage / Materials Control | fb.support@vanhessen.nl |
POS/kassa systemen | pos.support@vanhessen.nl |
Systems | sys.support@vanhessen.nl |
Kiosk | kiosk.support@vanhessen.nl |
Voor technische dienst | td.support@vanhessen.nl |
Direct telefoonnummer +31 (0) 180 442 750 (tijdens kantooruren) | |
TD/POS Support: +31 180442750 of +31 180442800 (van 08.00 – 23.00 uur) | |
PMS Support: +31 180442780 (van 00.00 – 00.00 uur) |
Wanneer u vragen en/of opmerkingen heeft met betrekking tot het gebruik van de Portal, stuurt u dan een e-mail naar portal.support@vanhessen.nl