NL | EN |

Wij helpen je graag

Ben je een bestaande klant? En heb je vragen of wens je support?
Ons team staat voor je klaar:

Helpdesk & support: +31 180 442 750

Openingstijden:

Support helpdesk PMS  24/7
Support helpdesk POS  15/7 | 08:00 – 23:00 uur
Kantoor maandag – vrijdag 08:00 – 17:30 uur

Indien jouw supportvraag niet telefonisch kan worden opgelost, kunnen wij met jouw toestemming een verbinding op afstand tot stand brengen. En zo de aanpassingen uitvoeren en storingen of problemen oplossen. Alles om problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Self-service Support Portal

Om je nog sneller en beter van dienst te kunnen zijn, kun je gebruik maken van onze Self-service Support Portal. Meld jouw vraag of storing 24/7 digitaal bij ons. Via een eigen login kun je de voortgang en status bekijken. Wij houden je per e-mail op de hoogte. Meer informatie over het gebruik van de Portal?

Neem contact met ons op via: portal.support@vanhessen.nl

Wij hebben aan één woord genoeg! Onze mensen zijn gepokt en gemazeld in de hospitality.

  • Vertrouw op snelle en vakkundige hulp
  • Wij denken graag met je mee
  • Krijg vakkundig, praktisch en vooral nuttig advies
Vraag jij je nog steeds af of je met Van Hessen in zee moet gaan? Geef ons een belletje of kijk op:
VAN HESSEN Care, training & consult
Van Hessen levert software voor hotel en software voor horeca

'Ik ben harstikke tevreden. Als er wat is wordt het direct geregeld. De bereikbaarheid en service is goed. Je kunt ze altijd aanspreken, alles uitproberen en trainingen doen. Gewoon heel fijn.'

Marina Baartman Cafe-restaurant 't Vliegende Paard
Van Hessen

Wolweverstraat 25
NL-2984 CE Ridderkerk
Tel: +31 180 442 800
info@vanhessen.nl

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!
Conditions(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
2024 VAN HESSEN - Alle rechten voorbehouden
Privacy policy | Algemene voorwaarden Van Hessen |